Опис продуктів
work1
Управління торговим підприємством для України
Детальніше
work1
Громадське
харчування
для України
Детальніше
work1
Зарплата і управління персоналом для України
Детальніше
work1
Підрядник
будівництва 4.0.
торгівля
Детальніше
work1
Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства.
Детальніше
bascard1

Управління торговим підприємством для України

Система Управління торговим підприємством для України (УТП) є ефективним інструментом, що дозволяє автоматизувати весь спектр завдань, які стоять перед комерційною організацією.

Можливості Управління торговим підприємством для України:
  1. планування продажів;

  2. облік виробництва;

  3. управління замовленнями покупців;

  4. управління закупками;

  5. облік продажів;

  6. управління роздрібною торгівлею та підключення торгового обладнання;

  7. управління відносинами з постачальниками та покупцями;

  8. складський облік;

  9. податковий облік;

  10. бухгалтерський облік;

  11. облік банківських та касових операцій;

  12. управління взаєморозрахунками;

  13. управління персоналом та розрахунок заробітної плати;

  14. облік ПДВ;

  15. податковий облік по податку на прибуток;

  16. податковий облік по податку на прибуток;

  17. регламентована звітність.

Програмний продукт

Управління торговим підприємством для України 45000 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290 грн В корзину
За умови придбання Програми ви отримаєте:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. безкоштовне навчання по роботі з програмним продуктом - 3, 5 години;

  3. безкоштовне стикування з Клієнт-банком;

  4. можливість замовити регулярний супровід УТП на пільговій основі;

  5. можливість отримати знижку на замовлення необхідних доопрацювань типового функціоналу УТП згідно ТЗ Замовника, якщо загальне замовлення перевищує 10 годин роботи спеціаліста.

bascard1

Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України

Рішення, призначене для ведення бухгалтерського, податкового обліку на підприємствах, сфера діяльності яких пов’язана з сільським господарством, включаючи підготовку регламентованої звітності та можливість відправлення в контролюючі установи за допомогою сервісів здачі електронних документів FREDO Звіт та FREDO ДокМен (сервіс обміну актами, договорами, а також іншими первинними та значущими документами) за умови наявності регулярного супроводу.

В програму Бухгалтерія для України додано функції, які враховують особливості ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах сільськогосподарської сфери. Зокрема в конфігурації ведеться:

  1. облік в рослинництві, введено поняття “технологічна операція”, тому документи по реєстрації факту виконаних робіт накопичуються в розрізі типових технологічних операцій;

  2. облік у тваринництві ведеться в сумовому обліку, головах, живій вазі. В бухгалтера є всі інструменти для відображення обліку від приплоду до забою;

  3. облік земельних паїв - реалізований автоматичний облік утримань та нарахувань;

  4. облік транспорту та сільськогосподарської техніки, в програмі фіксуються путьові листи, ведеться облік ГСМ, показники спідометра та залишки пального в баках;

  5. облік фактичної собівартості та аналіз собівартості готової продукції;

  6. облік виробництва;

  7. облік урожаю;

  8. розширені можливості нарахування заробітної плати, ведення кадрового обліку, облік лікарняних, відпусток. Формування регламентованих звітів, відправлення в контролюючі органи.

Можливо також ведення обліку декількох юридичних осіб з різними формами власності, або приватних підприємців.

Програмний продукт

Бухгалтерія сільсогосподарського підприємства для України 11700 грн В корзину
Бухгалтерія сільсогосподарського підприємства для України.комплект на 5 користувачів 20100 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
За умови придбання Програми ви отримаєте:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. безкоштовне навчання по роботі з програмним продуктом - 3, 5 години;

  3. безкоштовне стикування з Клієнт-банком;

  4. можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі;

  5. безкоштовні доопрацювання Програмного продукту, розроблені спеціально для наших клієнтів.

bascard1

Громадське харчування для України

Готове рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування.

Даний програмний продукт дозволяє вести бухгалтерський і податковий облік одночасно по декількох організаціях в загальній інформаційній базі.

На додаток до стандартних функцій бухгалтерії в програмі можливе:

  1. ведення списку рецептур, складання калькуляцій (Технологічних карт), з можливістю обліку попередньої проробки "фірмових" страв. Зберігання рецептур у вигляді документів з обраною господарською операцією (приготування, розкомплектація, оброблення);

  2. для страви або напівфабрикату власного приготування можна використовувати кілька рецептур з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Можливе використання схеми "блюдо в блюді";

  3. ведення списку взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництві і формуванні калькуляційних карток;

  4. облік стандартних складських операцій: надходження (з можливістю окремого обліку оброблення), переміщення, інвентаризації та списання матеріально-виробничих запасів;

  5. облік гуртових поставок та роздрібних продажів;

  6. облік сезонних перевитрат, облік спецій;

  7. облік калорійності, харчової цінності та інше

Програмний продукт

Громадське харчування для України 11700 грн В корзину
Громадське харчування для України, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 2580 грн В корзину
Громадське харчування для України, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 9300 грн В корзину
За умови придбання Програми ви отримаєте:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. безкоштовне навчання по роботі з програмним продуктом - 2, 5 години;

  3. можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі;

  4. можливість отримати знижку на замовлення необхідних доопрацювань типового функціоналу згідно ТЗ Замовника, якщо загальне замовлення перевищує 10 годин роботи спеціаліста..

bascard1

Зарплата і управління персоналом для України

Допоможе ефективно організувати роботу підприємства за наступними напрямками:

  1. забезпечення бізнесу кадрами;

  2. планування потреб в персоналі;

  3. управління компетенціями та атестація працівників;

  4. управління навчанням персоналу;

  5. управління фінансовою мотивацією персоналу;

  6. ефективне планування зайнятості персоналу;

  7. облік кадрів і аналіз кадрового складу, трудові відносини, зокрема, кадрове діловодство;

  8. розрахунок заробітної плати персоналу;

  9. управління грошовими розрахунками з персоналом, зокрема, депонування;

  10. розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці;

  11. відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.

Функціональні можливості рішення Зарплата і управління персоналом для України:

  1. ведення обліку декількох організацій;

  2. автоматичний підбір персоналу;

  3. планування зайнятості персоналу;

  4. управління мотивацією персоналу;

  5. облік заробітної плати;

  6. облік кадрів та кадрового складу;

  7. управління компетенціями;

  8. регламентована звітність.

Програмний продукт

Зарплата і управління персоналом для України 8400 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
За умови придбання Програми ви отримаєте:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. безкоштовне навчання по роботі з програмним продуктом - 2, 5 години;

  3. безкоштовне стикування з Клієнт-банком;

  4. можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі;

  5. можливість отримати знижку на замовлення необхідних доопрацювань типового функціонала згідно ТЗ Замовника, якщо загальне замовлення перевищує 10 годин роботи спеціаліста.

bascard1

Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами

Рішення призначене для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності, таких як: оптова і роздрібна торгівля, комісійна торгівля (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво, будівництво.

Програма виконує наступні специфічні функції:

  1. облік «від документа» і типові операції;

  2. ведення обліку діяльності кількох організацій;

  3. облік матеріально-виробничих запасів;

  4. складський облік (кількісний або кількісно сумовий облік);

  5. облік торговельних операцій;

  6. облік комісійної торгівлі (як відносно товарів, взятих на комісію, так і переданих для подальшої реалізації);

  7. облік операцій з тарою;

  8. облік банківських і касових операцій;

  9. облік розрахунків з контрагентами (облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях та іноземній валюті);

  10. облік ОЗ, НМА і МНМА;

  11. облік непрямих витрат (бази розподілу: обсяг випуску, планова собівартість, оплата праці, матеріальні витрати, прибуток, прямі витрати, окремі статті прямих витрат);

  12. облік ПДВ;

  13. облік заробітної плати, кадровий і персоніфікований облік (нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування, ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників, депонування, вирахування регламентованих законодавством податків і внесків, оподаткованою базою яких служить заробітна плата працівників організацій, формування відповідних звітів тощо);

  14. підтримка різних схем оподаткування;

  15. податковий облік з податку на прибуток;

  16. спрощена система оподаткування;

  17. завершальні операції місяця ( переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів тощо);

  18. спрощена система оподаткування;

  19. стандартні бухгалтерські звіти (оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, Головна книга, діаграма);

  20. регламентована звітність.

Програмний продукт

Підрядник будівництва 4.0.Керування фінансами 13900 грн В корзину
Підрядник будівництва 4.0.Керування фінансами для 5 користувачів 39000 грн В корзину
Підрядник будівництва 4.0.Керування фінансами.Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 7800 грн В корзину
Підрядник будівництва 4.0.Керування фінансами.Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 27000 грн В корзину

За умови придбання Програми ви отримаєте:

  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. безкоштовне навчання по роботі з програмним продуктом - 3, 5 години;

  3. можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі;

  4. можливість отримати знижку на замовлення необхідних доопрацювань типового функціоналу згідно ТЗ Замовника, якщо загальне замовлення перевищує 10 годин роботи спеціаліста.

Спасибо! Мы обязательно вам перезвоним