Опис продуктів
work1
BAS Бухгалтерія.
ПРОФ
Детальніше
work1
BAS Малий бiзнес.
ПРОФ
Детальніше
work1
BAS Комплексне управління підприємством
Детальніше
work1
BAS
Громадське
харчування
Детальніше
work1
BAS Управління торгівлею
Детальніше
work1
BAS Управління автотранспортом
Детальніше
work1
BAS Бухгалтерія.
КОРП
Детальніше
work1
BAS
АГРО.
БУХГАЛТЕРІЯ
Детальніше
work1
BAS Роздрібна
торгівля
Детальніше
work1
BAS Будівництво. Бухгалтерія
Детальніше
work1
BAS Ліцензії на додаткові робочі місця, сервери
Детальніше
work1
Модуль обліку акцизного палива для BAS Бух ПРОФ и КОРП
Детальніше
bascard1

BAS Бухгалтерія

Це програмний продукт для ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, який забезпечує вирішення всіх завдань, що виникають перед бухгалтерією підприємства, а саме - виписка первинних документів, облік продажів тощо.

Програмний продукт поставляється в електронному вигляді, тому отримати і встановити її можливо протягом одного-двох днів!

Комплектується програмний продукт:
  1. електронною документацією;

  2. реєстраційною карткою;

  3. пін-кодом для активації;

  4. доступом до порталу ІТС.

Основні функціональні можливості:
  1. ведення обліку кількох організацій з різними системами оподаткування в одній базі;

  2. облік запасів;

  3. облік торговельних операцій;

  4. облік виробництва;

  5. облік ОЗ, НМА, МНМА;

  6. облік заробітної плати;

  7. облік розрахунків з контрагентами;

  8. облік банківських і касових операцій;

  9. облік ПДВ;

  10. закриття періода, звітність.

Кому буде корисним програмний продукт?

КЕРІВНИКУ

Надає можливість користуватися найпопулярнішими звітами у вигляді діаграм та таблиць та аналізувати їх

БУХГАЛТЕРУ

надає можливість

  • - користуватись автоматичною загрузкою платежів за допомогою системи клієнт-банк
  • - вести облік ОЗ, введення в експлуатацію, амортизація, ремонт і т. д.;
  • - автоматичне формування регламентованої звітності, облік ЄСВ, звіти в статистику тощо.

Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності FREDO Звіт. Сервіс FREDO Звіт надає можливість безпосередньо з конфігурації:

  1. сформувати та подати регламентовану звітність в різні державні органи;

  2. зашифрувати та підписати документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

  3. перевірити заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друкування або збереження документа на електронних носіях;

  4. дистанційну (за наявності Інтернет) відправку звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;

  5. реєстрацію податкових документів в ЄРПН, перевірку реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;

  6. обмінюватись податковими документами між контрагентами;

  7. отримувати довідки про стан рахунку ПДВ;

  8. пакетної обробки документів.

Тісна інтеграція сервісу FREDO Звіт з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу «FREDO Звіт» в програмному продукті.

Все це можливо за наявності регулярного супроводу, який надає доступ до інформаційної системи ІТС , надає можливість користуватися сервісами FREDO Звіт та FREDO ДокМен , підтримувати продукт в актуальному стані за допомогою сервісу Оновлення програм, отримувати консультації по роботі системи, а також можливість оновлювати нормативно-довідкову інформацію за допомогою RDI Service.

Придбавши програмний продукт BAS Бухгалтерія ПРОФ Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Бухгалтерія. ПРОФ 6690 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. стикування з Клієнт-банком;

  3. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  4. безкоштовні доопрацювання програмного продукту, що розроблені спеціально для наших клієнтів;

  5. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS Малий бізнес

Це рішення, що призначене для ведення малого бізнесу з різними напрямами діяльності, таких як надання послуг, будівельно-підрядні роботи, виробництво продукції, торгівля.

Функціональні можливості програмного продукту:
  1. управління закупками: формувати замовлення постачальникам, резервування товарів, збереження інформації про постачальників;

  2. управління складом та виробництвом: ведення обліку продукції, у тому числі по місцям зберігання;

  3. формування виробничих планів-графіків виробництва продукції;

  4. розрахунки з контрагентами та персоналом;

  5. ведення обліку коштів: фінансовий облік по касі та банку, створення первинних документів, ведення платіжного календаря, використання системи клієнт-банк;

  6. ведення кадрового обліку: розрахунок заробітної плати, облік робочого часу (табель), кадрове переміщення, звільнення персоналу, планування роботи виконавців;

  7. можливість контролювати прибутки, видатки;

  8. фінансове планування, бюджетування;

  9. регламентована звітність для ФОП;

Крім того, рішення володіє можливостями формування численних звітів, які в зручному вигляді надають необхідну інформацію керівнику для прийняття управлінських рішень.

Програмний продукт BAS Малий бізнес дозволяє налаштувати обмін інформацією з популярними рішеннями BAS Бухгалтерія та BAS Роздрібна торгівля, що підвищує прозорість обліку та робить роботу співробітників найбільш ефективною.

Придбавши програмний продукт BAS Бухгалтерія ПРОФ Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Бухгалтерія. ПРОФ 6690 грн В корзину
BAS Малий бізнес.Комплект на 5 користувачів 16710 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  3. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS Роздрібна торгівля

Рішення орієнтоване на автоматизацію роздрібної торгівлі і може бути використане як для автоматизації окремих магазинів, так і торгових мереж.

Даний програмний продукт дозволяє автоматизувати облік товарів на складах та облік грошових коштів у касах, організувати робоче місце касира, може бути використана для магазинів з великою кількістю касових місць

BAS Роздрібна торгівля забезпечує:
  1. реєстрацію операцій з товарами в розрізі товарних груп, магазинів, складів, організацій підприємства;

  2. дозволяє отримувати аналітику про рух товарів на складі.

Програмний продукт підтримує наступні операції з товарами:
  1. замовлення постачальнику;

  2. надходження від постачальника;

  3. збирання товарів;

  4. реалізація в роздріб і дрібним гуртом;

  5. переміщення товарів між магазинами, між складами одного магазину;

  6. інвентаризація;

  7. оприбуткування;

  8. списання тощо.

В BAS Роздрібна торгівля також реалізовані можливості:
  1. аналізу продажу та замовлення;

  2. наявність різних способів змінення цін, зокрема на окремі групи товарів, або в окремих магазинах мережі;

  3. можливість контроля замовлень постачальника;

  4. дозволяє управління знижками на підставі кількості товарів у чеку, суми чека, часу придбання;

  5. можлива комбінація декількох видів знижок тощо.

Програмний продукт дозволяє підключення різноманітних видів торгового обладнання, зокрема:
  1. фіскальні реєстраторами (надаючи відповідно до законодавства всі необхідні звіти по касовій зміні);

  2. дисплеї покупців;

  3. зчитувачі магнітних карт;

  4. обладнання для підтримки технології штрихкодування (сканери штрихкодів, термінали збирання даних, принтери штрихкодів і ваги з можливістю друку етикеток).

Також реалізовано обмін розподіленими інформаційними базами (РІБ) на двох рівнях:
  1. між магазинами (дозволяє встановити надійний обмін даними між магазинами з поділом документообігу);

  2. між окремими робочими місцями ( надає користувачеві оптимізований за обсягом даних обмін між сервером магазину і касовою лінійкою, що забезпечує автономну роботу кас).

Можливий обмін між BAS Роздрібна торгівля та BAS Управління торгівлею на рівні документів та довідкової інформації.

Придбавши програмний продукт BAS Роздрібна торгівля Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Роздрібна торгівля 6690 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  3. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS Управління автотранспортом Стандарт для України

Включає наступні підсистеми:

  1. Управління замовленнями та диспетчерська (підсистема диспетчерська призначена для прийняття замовлень на автотранспорт, виписки рознарядки на випуск Транспортного засобу (ТЗ) та формування маршрутних листів, формування і обробки путьових листів);

  2. Технічне обслуговування ТЗ (ведення довідника транспортного засобу, облік виробки ТЗ та обладнання, планування технічного обслуговування ТЗ та інше);

  3. Облік ГСМ (облік надходження, видачі та витрат ГСМ за різними засобами оплати);

  4. Облік наданих транспортних послуг (реалізований облік прейскурантів та тарифів, розрахунок вартості транспортних послуг, формування рахунків, актів, реєстрів наданих послуг);

  5. Облік роботи водіїв (реалізовано облік фактичного часу роботи водіїв та нарахування заробітної плати по шляховим листам);

  6. Облік ДТП та штрафів (облік інформації про надані збитки ТЗ, ведення статистики ДТП, облік водіїв-порушників);

  7. Облік доходів та витрат (облік прямих та непрямих витрат, розподілення між ТЗ, звіти по витратам в розрізі ТЗ);

  8. взаєморозрахунки з контрагентами (ведення прейскурантів і тарифів на транспортні послуги, розрахунок вартості наданих послуг, формування документів реалізацій, рахунків і актів, реєстрів)

КЕРІВНИК

Має можливість отримувати звіти по ефективності використання транспорту, завантаженості водіїв, витратам ГСМ, що надає можливість оптимізувати роботу підприємства.

Програмний продукт BAS Управління автотранспортом Стандарт для України обмінюється інформацією з типовим продуктом BAS Бухгалтерія 8 для України.

Програмний продукт

BAS Управління автотранспортом.
Стандарт
12300 грн В корзину
BAS Управління автотранспортом.
Стандарт, клєнтська ліцензія на 1 робоче місце
5100 грн В корзину
BAS Управління автотранспортом.
Стандарт, клєнтська ліцензія на 5 робочих місць
24000 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  3. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS АГРО. Бухгалтерія

Є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою сільськогосподарських підприємств які займаються рослинництвом, тваринництвом, птахівництвом, переробкою і реалізацією сільськогосподарської продукції. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати за допомогою інших прикладних рішень або систем.
Програма призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включно з підготовкою обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють сільськогосподарську діяльність і будь-які інші види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю продукцією сільгоспвиробництва, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво тощо. Рішення може ефективно використовуватися на сільськогосподарських підприємствах, що займаються рослинництвом, тваринництвом, птахівництвом, переробкою і реалізацією сільськогосподарської продукції.
Рішення BAS АГРО. Бухгалтерія розроблено на базі програми BAS Бухгалтерія і містить всю функціональність цього продукту.
Програма включає такі галузеві механізми:

Облік біологічних активів

У повному обсязі реалізовано облік рослинництва і тваринництва. Тварини враховуються як в сумовому обліку, в головах, так і в живій вазі. У бухгалтера є можливість відобразити в системі все господарські операції, починаючи від приплоду і закінчуючи забоєм.
Рішення задачі обліку біологічних активів в конфігурації BAS АГРО. Бухгалтерія включає в себе:

  1. облік роботи автотранспорту (вантажний, легковий, спеціальний)

  2. облік роботи сільськогосподарської техніки (трактори, комбайни)

  3. виконується обробка подорожніх листів, облік видачі та списання ПММ за фактом, розрахунок списання палива за нормою, облік залишків палива за водіями і одиницями техніки (баків)

  4. виконується автоматичний розрахунок відрядної зарплати водіїв і помічників, розрахунок вартості послуг найманого транспорту та сільгосптехніки

  5. забезпечена можливість розрахунку фактичної собівартості кілометра пробігу, тонно-кілометра перевезення, фізичного гектара і гектара умовної оранки

  6. формування звітів для аналізу автотранспорту і сільгосптехніки

Облік оренди землі

У програму додана можливість обліку взаєморозрахунків з оренди землі (облік пайщиків). Реалізований автоматичний розрахунок нарахувань і утримань.
Рішення задачі обліку оренди землі в конфігурації "BAS АГРО. Бухгалтерія" включає в себе:

  1. ведення обліку договорів оренди землі з приватними і юридичними особами

  2. нарахування орендної плати за землю

  3. нарахування інших виплат

  4. виплата заборгованості різними способами: грошима, товарами, послугами

  5. формування звітів за взаєморозрахунками з орендодавцями

Програмний продукт

BAS АГРО Бухгалтерія 11700 грн В корзину
BAS АГРО Бухгалтерія. Комплект на 5 користувачів 20100 грн В корзину
BAS АГРО Бухгалтерія. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 2520 грн В корзину
BAS BAS АГРО Бухгалтерія. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 9480 грн В корзину
BAS АГРО Бухгалтерія. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 16200 грн В корзину
За умови придбання рішення Ви отримаєте::
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

bascard1

BAS Управління торгівлею

Це програмний продукт призначений для автоматизації обліку в організаціях, що займаються оптово-роздрібною торгівлею.

Дозволяє швидко та в зручній формі отримувати необхідні звіти для прийняття рішень на різних рівнях, збільшити продуктивність праці всіх підрозділів торгового підприємства.

Функціональні можливості продукту:

  1. планування продажів та аналіз закупок;

  2. управління продажами (оптова, роздрібна та комісійна торгівля);

  3. управління поставками;

  4. управління складськими залишками;

  5. управління відносинами з постачальниками і покупцями;

  6. управління внутрішніми замовленнями;

  7. можливість самообслуговування клієнтів через сайт компанії;

  8. обробка претензій;

  9. аналіз цін та управління ціновою політикою;

  10. можливість підключення торгового обладнання;

  11. аналіз ефективності діяльності;

Можливість сумісної роботи з BAS Бухгалтерія та BAS Роздрібна торгівля.

Існує також можливість використовувати програму в магазині для роздрібного продажу, для цього використовується спеціальне робоче місце, яке дозволяє виконувати наступні операції:

  1. відкриття касової зміни;

  2. оформлення чеку;

  3. закриття касової зміни;

  4. передачу виручки в касу підприємства.

КЕРІВНИК

Отримує можливість за допомогою аналітичних звітів контролювати ефективність роботи підприємства в цілому та по підрозділам, планувати рух фінансових коштів, облік кредитів та депозитів.

БУХГАЛТЕР

При передачі документів з BAS Управління торгівлею в конфігурацію BAS Бухгалтерія автоматично додається інформація, необхідна для правильного відображення документів у бухгалтерському та податковому обліку (рахунки обліку товарів, рахунки обліку розрахунків з контрагентами).

МЕНЕДЖЕР

Має можливість отримувати інформацію про наявність залишків на складі, можливість скласти та відправити комерційну пропозицію клієнту, а також отримати відповідь клієнта та укласти договір продажу.

Придбавши програмний продукт BAS Управління торгівлею Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Управління торгівлею 8400 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
ІТС ПРОФ (пільговий 8+4) 5800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  3. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

Комплексне управління виробництвом

Це рішення дозволяє забезпечити потреби в автоматизації обліку підприємств різних галузей та сфер діяльності. Рішення допоможе автоматизувати управлінський та бухгалтерський облік на підприємствах малого та середнього бізнесу, допоможе скоординувати діяльність декількох виконавців в веденні управлінської діяльності на підприємстві в єдиному інформаційному просторі.

В продукті автоматизовані наступні функції:

Управління фінансами:

  1. планування і облік руху готівкових і безготівкових грошових коштів;

  2. ведення платіжного календаря;

  3. облік еквайрингових операцій;

  4. інвентаризація кас та банківських рахунків;

  5. аналітична звітність по руху грошових коштів

Бюджетування:

  1. підтримка декількох валют;

  2. налаштовані види бюджетів і розширена аналітика;

  3. моделювання сценаріїв;

  4. економічний прогноз;

  5. розширений фінансовий аналіз

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:

  1. побудова ієрархічної моделі мети та розрахунок цільових показників;

  2. моніторинг цільових показників;

  3. розширений аналіз фінансових показників за напрямами діяльності;

  4. різноманіття графічних форм фінансових звітів

Управління виробництвом:

  1. планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця;

  2. контроль та план-фактний аналіз витрати матеріалів.

Кадровий облік і нарахування заробітної плати:

  1. облік робочого часу;

  2. нарахування робітникам заробітної плати по окладу, іншим нарахуванням та утриманням;

  3. депонування;

  4. розрахунок податків та внесків , регламентованих законодавством;

  5. ведення взаєморозрахунків з робітниками до виплати зарплати та перерахування на карточні рахунки та інше.

Закриття періоду:

  1. виконання завершальних операцій періоду- розрахунок собівартості, визначення фінансових результатів та інше

Управління складом та запасами:

  1. складна ієрархічна структура;

  2. управління адресним складом;

  3. резервування потреб замовлень;

  4. управління інвентаризацією товарів та інше.

Регламентована звітність:

  1. формування регламентованої звітності;

  2. можливість відправлення звітів за допомогою сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен до контролюючих органів безпосередньо з програми

Придбавши програмний продукт BAS Комплексне управління виробництвом Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Комплексне управління виробництвом 50000грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. стикування з клієнт-банком;

  3. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  4. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS. Модуль обліку акцизного палива для BAS Бух ПРОФ и КОРП

Автоматизує документообіг підприємства при здійсненні господарських операцій з паливом відповідно до вимог законодавства України. Звіти, що містяться в Доповненні, надають користувачеві можливість відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту.

Призначення "BAS. Модуль обліку акцизного палива" (далі Доповнення) дозволяє автоматизувати документообіг підприємства під час здійснення господарських операцій з пальним відповідно до вимог законодавства України. Звіти, що містить Доповнення, надають користувачу можливість відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати об’єм акцизного реєстраційного ліміту.

Доповнення надає можливість обліку густини пального для перерахунку тон (кілограм) в літри, відображення кількість товарів, що надійшло та реалізовано, в літрах при температурі 15°C.

    Функціональні можливості:
  1. відображення надходження та реалізації у розрізі акцизних місць зберігання

  2. автоматичне створення акцизних накладних на підставі надходження, реалізації та переміщення пального

  3. автоматичне створення декількох акцизних накладних на підставі одного документу для кожного окремого акцизного місця зберігання

  4. контроль акцизних накладних, що попередньо створені на підставі документів

  5. обмін акцизними накладними з "FREDO Звіт" (через зовнішній файл), форми для друку

  6. формування звітів

    Доповнення містить:
  1. Довідник "Акцизні місця зберігання". Це дозволяє користувачу вести облік відокремлено від складів, у розрізі резервуарів або напівпричепів-цистерн. "Акцизні місця зберігання" можуть бути стаціонарними або пересувними

  2. Елемент довідника "Контрагенти" містить ознаку "Платник акцизу з реалізації пального", що використовується в подальшому при формуванні "Акцизних накладних"

    Документи:
  1. Документи "Надходження товарів і послуг", "Реалізація товарів і послуг" та "Переміщення товарів" містять ознаку "Враховувати густину", встановивши яку, в табличній частині документу з’являться поля "Акцизне місце зберігання отримувач" та "Акцизне місце зберігання відправник"

  2. Після проведення документів інформація буде обліковуватися у розрізі "Акцизних місць зберігання відправника та отримувача", що в подальшому дозволить автоматично створювати "Акцизні накладні"

  3. З метою прогнозування та відстеження акцизного ліміту організації, в системі наявні документи "Вхідна акцизна накладна" та "Вихідна акцизна накладна"

    Обробки:
  1. В Доповненні наявні обробки "Створення вихідних акцизних накладних" та "Створення вхідних акцизних накладних", які дозволяють автоматично формувати документи відповідно "Акцизні накладні вихідні" та "Акцизні накладні вхідні"

  2. Обробка "Пакетне вивантаження накладних" надає можливість використовувати різноманітні фільтри для вивантаження окремих документів у зовнішній файл для подальшого завантаження в у "FREDO Звіт"

    Звіти:
  1. "Відомість по партіях підакцизних товарів" – звіт відображає рух підакцизних товарів окремо у одиницях зберігання, кілограмах та літрах; у розрізі Організації, Складу, Номенклатури, Серії, Документу оприбуткування за певний період

  2. "Вхідний та Вихідний акциз" – відображають об’єми акцизного ліміту, що очікується, та об’єми акцизного ліміту, що підтверджено постачальником або зареєстровано платником

Вартість BAS. Модуль обліку акцизного палива для BAS Бух ПРОФ и КОРП :

Програмний продукт

BAS. Модуль обліку акцизного палива для BAS Бух ПРОФ и КОРП 4 800 грн В корзину
bascard1

BAS Бухгалтерія КОРП

Рішення призначене для ведення бухгалтерського, податкового обліку, підготування та здачі регламентованої звітності, а також реєстрації податкових накладних та обміну електронними документами з контрагентами.

В рішенні BAS Бухгалтерія КОРП у порівнянні з BAS Бухгалтерія ПРОФ розширено можливості нарахування заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Даний програмний продукт буде корисним для підприємств, які вже користуються BAS Бухгалтерія ПРОФ і в яких виникла необхідність введення більш складних видів нарахування заробітної плати.

Основні можливості продукту:

Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства

  1. виписка первинних документів по всім розділам обліку;

  2. перевірка документів, введених оперативними підрозділами підприємства;

  3. визначення бухгалтерських рахунків обліку активів та обов’язків підприємства.

Облік торгової діяльності:

  1. виставлення рахунків на оплату, оформлення рахунків та актів на продаж за оптовими цінами;

  2. реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів та послуг від постачальників;

  3. відображення роздрібних продаж;

  4. повернення товарів від покупців постачальникам.

Облік виробничої діяльності:

  1. виробництво готової продукції та напівфабрикатів;

  2. реєстрація прямих і непрямих витрат, їх включення в собівартість;

Облік матеріальних цінностей:

  1. кількісний облік та визначення собівартості запасів;

  2. облік необоротних активів.

Облік грошових коштів та розрахунків:

  1. облік руху готівкових та безготівкових коштів;

  2. облік еквайрингових операцій;

  3. облік розрахунків з клієнтами та замовниками;

  4. виписка платіжних доручень і касових ордерів.

Кадровий облік і нарахування заробітної плати:

  1. облік робочого часу;

  2. нарахування робітникам заробітної плати по окладу, іншим нарахуванням та утриманням;

  3. депонування;

  4. розрахунок податків та внесків , регламентованих законодавством;

  5. ведення взаєморозрахунків з робітниками до виплати зарплати та перерахування на карточні рахунки.

Закриття періоду:

  1. виконання завершальних операцій періоду- розрахунок собівартості, визначення фінансових результатів та інше.

Регламентована звітність:

  1. формування регламентованої звітності;

  2. можливість відправлення звітів за допомогою сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен до контролюючих органів безпосередньо з Програми

Придбавши програмний продукт BAS Бухгалтерія КОРП Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Бухгалтерія. КОРП 18000 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. стикування з Клієнт-банком;

  3. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  4. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

BAS Будівництво. Бухгалтерія

Це програмний продукт на керованих формах, призначений для ведення бухгалтерського, податкового обліку, а також підготування обов’язкових регламентованих звітів для організацій, які працюють в сфері будівництва.

Функціональні можливості продукту:
  1. облік від документа та типові операції;

  2. ведення обліку декількох організацій;

  3. облік матеріально-виробничих запасів;

  4. складський облік;

  5. облік торгових операцій;

  6. облік комісійних операцій;

  7. облік операцій з тарою;

  8. облік банківських та касових операцій;

  9. облік взаєморозрахунків з контрагентами;

  10. облік основних коштів та нематеріальних активів;

  11. облік основного та допоміжного виробництва;

  12. облік напівфабрикатів;

  13. облік непрямих видатків;

  14. облік ПДВ;

  15. облік заробітної плати, облік кадрів, персоніфікований облік;

  16. підтримка різних систем оподаткування;

  17. податковий облік по податку на прибуток;

  18. спрощена система оподаткування;

  19. ведення обліку будівельних робіт;

  20. облік у підрядників будівництва;

  21. облік у замовників;

  22. стандартні бухгалтерські звіти.

В програму додано будівельний модуль, який дозволяє:
  1. облік розрахунків з постачальниками, субпідрядниками, покупцями з можливістю виведення актів звіряння;

  2. формування звітів з аналізом оплати замовників і розрахунків з субпідрядниками;

  3. облік виробничих запасів спецодягу, оснастки, інвентарю, обладнання;

  4. облік будівельних контрактів та інше.

Придбавши програмний продукт BAS Будівництво. Бухгалтерія Ви маєте можливість укласти договір регулярного супроводу на пільговій основі.

Програмний продукт

BAS Будівництво. Бухгалтерія 8400 грн В корзину
BAS Будівництво. Бухгалтерія. Комплект на 5 користувачів 18300 грн В корзину
BAS Будівництво. Бухгалтерія клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 2400 грн В корзину
BAS Будівництво. Бухгалтерія клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 10800 грн В корзину
А також отримуєте в подарунок:
  1. безкоштовне встановлення програми;

  2. стикування з Клієнт-банком;

  3. навчання по роботі з програмним продуктом 2, 5 години;

  4. 4 місяці безкоштовного ІТС ПРОФ.

bascard1

ЛІЦЕНЗІЇ НА ДОДАТКОВІ РОБОЧІ МІСЦЯ, СЕРВЕРИ

При розширенні підприємства для збільшення кількості робочих місць у програмному продукті необхідно придбати необхідну кількість клієнтських ліцензій.

Якщо на підприємстві кількість робочих місць перевищує 10 для забезпечення необхідної швидкості роботи програмного продукту в клієнт-серверному режимі рекомендуємо придбати BAS Ліцензія на сервер.

ЛІЦЕНЗІЇ НА ДОДАТКОВІ РОБОЧІ МІСЦЯ, СЕРВЕРИ

BAS Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 42360 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць 100500 грн В корзину
BAS Ліцензія на сервер 32 24600 грн В корзину
BAS Ліцензія на сервер 64 42600 грн В корзину
BAS Ліцензія на сервер МІНІ 9000 грн В корзину

Клієнтські ліцензії КОРП

BAS Клієнтська ліцензія КОРП на 1 робоче місце 5500 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія КОРП на 5 робочих місць 19400 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія КОРП на 10 робочих місць 37000 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія КОРП на 20 робочих місць 70500 грн В корзину
BAS Клієнтська ліцензія КОРП на 50 робочих місць 167000 грн В корзину
Спасибо! Мы обязательно вам перезвоним